Kuopion aikuislukio

Kuopion aikuislukio tarjoaa aikuisille ja nuorille joustavan mahdollisuuden lukio- ja peruskouluopintojen sekä ylioppilastutkinnon suorittamiseen. Lisäksi on mahdollisuus opiskella yksittäisiä aineita tai kursseja, korottaa jo saadun päättötodistuksen arvosanoja ja täydentää lukio- ja ylioppilastutkintoa.
Olemme muuttaneet Taidelukio Lumitin kanssa samoihin tiloihin, os. Koljonniemenkatu 48-50. Kanslia sijaitsee rakennuksen 2. kerroksessa.
Kulku oppitunneille iltaisin klo 18.30 saakka A-ovesta (Koljonniemenkadun puoleinen sisäänkäynti). Huomaa, että muut ovet pidetään lukittuina.
Kanslia on avoinna koulupäivinä ma–to klo 10–17, pe suljettu (periodien kahtena ensimmäisenä päivänä klo 10.30–18.00).
Koulun lomapäivinä ma-to (ja kesällä) klo 8.00-14.00, pe suljettu

Ilmoittaudu opiskelijaksi

Tutkinto-opiskelu on maksutonta. Jos opiskelet vain yksittäisiä aineita, sinulta peritään aineopiskelijan jaksomaksu, joka on vain 25 € jakso.

Opiskelijaksi voit ilmoittautua alla olevasta linkistä tai aikuislukion kansliassa.

Tervetuloa opiskelemaan!

E-lomake – Ilmoittautuminen Kuopion aikuislukion opiskelijaksi

Opinto-opas

Kuopion aikuislukion opinto-oppaan löydät tästä linkistä:

Opinto-opas 23-24